♥ ♥ ♥

Skola idag som vanligt, först massage på morgonen, Li kom och hämtade mig med bilen. Efter det hade jag engelska och multimedia. Sen fick jag och Johanna skjuts till resecentrum av Li och så åkte vi till Boxholm.
Jag och Johanna gjorde inte mycket, vi satt på altanen och njöt av solen i några timmar och så gick vi och köpte glass och paj, Johanna köpte dock panpizza.. Sen gick vi hem till Johanna oc h åt det. Johannas mamma gjorde en fin askburk, hon ville inte att man ska se fimparna.. (bilden kommer i slutet av inlägget)
Jag lyckades ringa och "störa" Sebbe tre gånger idag. Fast han skämtade ju bara.. Första gången jag ringde minns jag inte vad han gjorde.. typ satt vid datorn eller något.. Andra gången jag ringde pratade han med Sofia, tredje gången åt han pizza och fjärde gången spelade han tv-spel... Om nu femte gången hoppas jag inte att jag "stör"!
Himla tur att jag bara betalar uppkopplings avgift, haha.

Och.. så ska jag förhoppningsvis vara hundvakt i helgen, i alla fall från fredag till lördag.. Har övertalat Sebbe.. Jag fick ta dit "byrackarn" :) Så nu är det bara att hoppas på att Rille vill bli av med hunden tillräckligt mycket, tex att han ska festa :)

Sebbe: Och så kommer du hit på fredag..
Jag: Jasså, här ger vi varandra order!
Sebbe: Ja, annars blir det smisk :)

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.. ska jag väl ringa Sebbe igen också. Ciao!


Det var jag som kom på idén om rosetten :)

 

 

1 jami:

skriven

Din ask kopp på balkongen va ju inte lite full när jag du och edo satt och rökte! vackert va det! noot haha

Kommentera här: