29 april 2009

Idag har jag varit i skolan.. Började sent vilket var skönt, men eftersom jag sov hos Sebbe så fick jag gå upp två timmar innan jag började. Började klockan 11 och gick upp klockan 9. Hade bara en lektion, expo, som är tre timmar lång.. Det enda jag hann med var att planera en utställning som vi ska göra. Hur vi ska göra med rummet, och sen måla ett bord blått... dock är jag inte helt klar med bordet, jag ska nog måla vissa delar en gång till, så att det verkligen blir blått.
Mamma åkte till Stockholm idag så jag är själv hemma så jag har fått laga mig mat själv, men det brukar gå ganska bra :)

Imorgon är det valborg, och då ska jag grilla med mina brudar hemma hos Carolina. Är inte helt säker på alla som ska dit än men vad jag vet än sålänge så är jag, Emelie, Li, Lina, Natha och så Carolina såklart. :) Men det kommer antagligen vara fler.


Sebbe: Men nu ska jag dra :D men du ringer sen :) pusspuss :)
Jag: Okej.. LADDA MOBILEN helvete.. pusspuss
Sebbe: Kan inte nu :D
Känner på mig att det kommer ta ett bra tag innan han laddar den

Nu ska jag kolla på room service, sen efterlyst och efter det fråga olle.

Ciao!



Kommentera här: