22 februari 2009

Igår så var jag med Emmie.. Vi kollade på en jätte konsigt film, kommer inte ihåg vad den hette dock. Sen fick jag och Emmie jätte tråkigt och skrev till "alla jag kände", tre st.. Förstår inte varför hon sa så, taskigt! Men men, det slutade med att jag och Emmie åkte till Bauat och Niklas på fest.. Hamodi var även där.. Sen kom det två kompisar till Bauat, som jag, Emmie, Niklas och Hamodi hade väldigt roligt åt. Smått irriterande och tröga tjejer. :) Vi körde ölspelet och Niklas kom på väldigt roliga regler, no comment. :) Lite senare kom även Johan förbi. Emmie drog hem efter ett tag, hon hade balträning klockan nio på morgonen. Så hon ville sova! Niklas skulle iväg och hämta sprit och vin i Ljungsbro, och när han skulle hem så hade hans mobil dött och ingen visste vart han var. Efter ett tag fick han tag i sin pappas mobil och kunde ringa Bauat, och Johan fixar dit en taxi som skulle ta ett bra pris, kompis-pris.. När Niklas kom tillbaka så var han jätte förbannad och isbit, han hade fått betala 350 kr, Bauat och Johan hade sagt runt 200 till honom, haha..
Niklas satt och klagade sig över alla tjejerna som var/hade varit på festen, Johan var bartender och hällde upp massa jägermeister till typ alla. Fast Johan och Niklas delade näst in till på hela jägermeistern själva på en halvtimme. Efter någon timme, 1-2 kanske. så fick alla för sig att dom skulle dra in till stan och jag och Niklas blev jätte förbannade och skällde ut Bauat ganska ordentligt, haha. Så det blev bara jag och Niklas kvar.. vi drack upp sista ölen typ och sen så kollade vi på film, [REC].. Riktigt bra film men jag fick väcka Niklas med jämna mellanrum för jag var livrädd och ville inte kolla själv.. Men när det var undefär 10-15 minuter kvar på filmen så var det kört då hade han däckat ordentligt, så jag stän gde av filmen och tänkte försöka sova.. En minut efter att jag stängt av filmen så börjar Niklas garva åt mig, och jag frågar vad fan det var med honom ? Då svarar han bara "Jag vet inte" och så somnar han om. Är lite osäker på om han faktiskt var vaken när han garvade.. Vaknade klockan 11 och var sjukt trött, vi somnade väl vid 7 eller något. Emelie ringde och sa att hon inte skulle vara med på träningen, jag frågade om hon kunde skjutsa hem mig men det kunde hon inte för hon itne hade någon bil.. Kände mig inte så vacker på morgonen när jag vaknade så jag ville hemskt gärna hem och duscha innan träningen. Så jag tänkte att jag kunde ju fråga Rille om han kunde skjutsa, och det sa han att han kunde, ända fram till att han var i Sturefors och att jag ville hem direkt. Så jag fick ta bussen hem i alla fall, men jag hann ju i tid till träningen i alla fall..
Efter träningen så gick jag och Emmie och fikade på Steves och prata lite med Giovanna.
Nu sitter jag hemma och har gjort i några timmar. Försöker få mod till att titta färdig på [REC] men jag lyckas pausa så fort det blir läskigt.. men egentligen skulle jag ju kunna spola fram till slutet och se bara det jag inte vågade se inatt...

Så det får bli att spola fram filmen och se slutet och sen göra mig iordning för sängen. För imorgon blir det upp tidigt och sen försökta hitta till lokalen vi ska ha massage i. Ciao!



Kommentera här: