24 februari 2009

Igår var jag med Emmie efter skolan, vi åkte hem till henne och kollade lite på tv, sen åt vi köttfärssås med spagetti. och så åkte vi till Niklas.. Men det aset var inte hemma när vi var där så vi fick ringa bauat och fråga när han skulle åka dit. Så säger bauat "men alltså.. niklas brukar inte låsa dörren" så jag kände på dörren och bauat hade ju mycket rätt, den var öppen.. Då kände sig jag och emmie oss lite dumma.. Jag och Emmie gick in och skulle sätta på [REC] och se klart den. Men så hade niklas lösenord på datorn. Jag och emmie försökte knäcka det men vi gav upp och ringde niklas istället, och så skulle han säga lösenordet och jag hör fel.. med jag lägger på innan jag hinner trycka på enter så vi fick gissa oss fram igen, till slut fick vi igång filmen. Den var riktigt bra!
Tog ett bra tag innan Niklas kom hem, vid kvart i tio kom han hem. Vi ringde honom precis innan och frågade vart han var och han sa att han inte visste riktigt. Då frågade jag "Är du kvar i Ljungsbro?" och han svarar "Nej, alltså jag är en minut ifrån lägenheten".. Det är svårt att veta vart man bor ibland... jag fick för mig att jag skulle springa och låsa dörren innan han kom in, men precis när jag ska göra det så öppnar han.. och eftersom jag och emmie precis hade sett [REC] så blev jag livrädd och skrek när han öppnade dörren, haha.. Kände mig jätte fånig.
När han hade kommit in så satte han på donkey punsh..
Emmie var tvungen att går vid halv 11 eftersom halv 12 tyckte hon blev lite sent att åka hem. Jag åkte en halvtimme efter henne, så ingen av oss hann ju se klart donkey punsh.

Idag gick jag i alla fall inte till skolan. För jag mådde illa när jag vaknade, men det börjar gå över nu! Och det är väl en jäkla tur för ikväll ska jag och Li på hockey. :D
Funderar på om jag ska ringa niklas och kolla vad han gör.. men nu börjar klockan bli mycket så då kommer jag inte hinna vara där så länge i alla fall, hockeyn börjar ju 7 och Li kommer och hämtar mig runt halv 7.
Får se hur jag gör. :) Ciao!



1 Lina:

skriven

du är utmanad på min blogg :P

Kommentera här: