21 februari 2009

Jag är hur trött som helst och jag är kall som en isbit.
Hur som helst så var jag med Emmie idag. Vi kollade på film, the strangers, den var väl sådär. Efter det så åt vi lite mat som hennes mamma lagade. Sen åkte vi hem till Johan och jag fick göra pommes till honom, vi fixade till hans hår lite och så rakade vi hans ben så dom blev lena haha, dom hade varit lite fulla på torsdagen så dom hade rakat benen på varandra (? ) så jag fixade till det lite bättre så dom blev lite lenarre i alla fall. Sen så gick vi till Bauat som hade fest hemma oss sig. Satt där kanske en timme sen så fick vi skjuts in till stan och Johan åkte och åt på Max, jag åkte hem och Emmie följde med dom andra ut en sväng på krogen.

Som sagt så är jag sjukt trött och jag känner av lite halsont så jag ska försöka sova så jag är pigg imorgon.. Vad jag ska vara pigg till vet jag inte! Men Li kommer hem imorgon, antagligen.. Så om hon kommer hem skapligt så kanske jag umgås lite med henne. :)

God natt och sov gott!




Kommentera här: