♥ ♥ ♥

Nu måste jag snart sätta fart! Annars kommer jag väl få stressa..
Får hoppa in i duschen om tio minuter ungefär.
Vid 6 ska jag och Li vara hos Emelie. Dom ska ut på krogen senare på kvällen. Jag ska dock inte följa med tror jag.
Anledningen till det är att jag antagligen håller på att få njurbeckeninflammation.
Gör sjukt ont och jag vill verkligen inte ligga på sjukhus igen..
Men eftersom jag inte har fått feber än så skiter sjukhuset fullständigt i hur ont jag har typ.
Så jag både vill och inte vill få feber, vill få feber för då kan jag få morfin! Men jag vill inte ligga på sjukhuset vilken jag måste om jag får feber. Så det blir som sagt åka till Emelie och gratta henne, ge henne presenten och sedan när dom åker till krogen åker jag hem till mig igen.

Men men, nu hopaps jag väl in i duschen då! Ciao!