31 januari 2009

Igår var jag som sagt på krogen med Li, Cinaoch Malin och senare kom även Clara och Denise.. Och när vi gick och åt kom även Emma.. Träffade massa folk på Platens och Cina blev sjukt full! Runt klockan två så drog alla hem så jag mötte upp Johan och följde med honom in på Maxim där det var temat hell & heaven.. Johan såg förjävlig ut, han var helt svartmålad och hade vita linser.. TC var hälften svart och hälften vit i antsiktet. Hamodi var röd i ansiktet och hade alvöron.. Så när jag kom därifrån var jag också helt röd och svart i ansiktet.. Mycket attraktivt...
Lite efter 3 så lämnade vi Maxim och gick vidare till kebabbaren för dom skulle äta.. Först skulle dom sitta och äta på kebabbaren men sen helt plötsligt skulle dom ta med.. Så vi gick hem till TC och åt där. Jag och Emmie satt och asgarvade åt Johan när han åt. Han satte munnen vid sidan av tallriken och skyfflade in maten i munnen så han hade mer mat på golvet än i munnen.
Somnade vid fem ungefär, Johan skulle duscha av sig färgen i ansiktet och på bröstet. När han var klar så hade han satt sig på toaletten, och halvsov eller vad han styrde med.. Så jag fick gå in och hämta honom.
Jag vaknade flera gånger på morgonen och dom sista timmarna när klockan började närma sig 12 så drömde jag flera gånger att jag hade vaknat och klockan hade varit halv tre, jag hade fått panik och väckt Johan och förklarat att klockan var halv tre och att han började jobba för 2 ½ timme sen.. Jag förstår inte varför jag drömde så, och brydde mig så mycket om vad klockan var när jag vaknade.. Det var ju inte jag som skulle missa jobbet ?
Jag vaknade i alla fall klockan halv 12 och då väckte jag Johan och sa att han började jobba om en halvtimme, han fick självklart panik och det gjorde ju inte saken bättre att han var nyvaken och jag försökte berätta drömmen.. Han upprepade flera gånger "Är klockan halv 3?!" och jag svarade "Nej, jag drömde att klockan var halv tre!!", Johan blir jätte nervös och säger "MEN VAD FAN ÄR KLOCKAN DÅ?!"... Det är inte mitt fel att han inte sätter mobilen på alarm och tror att mobilen ska sköta det själv! Men men, han hann till jobbet.. Eller han kanske kom någon minut försent men det är ju inte lika illa som om klockan hade varit halv 3!

Nu är jag i alla fall hemma, ska snart duscha och göra mig iordning för idag fyller Emelie 19 år! GRATTIS!