♥ ♥ ♥

Nu har jag tvättat klart, har bara lite tvätt i torktumlaren som jag ska gå ner till om 20 minuter och sen har jag endel i torkrummet också. Det mesta där inne är torrt. Tvättiden går ut klockan 12, men som tur är så är det ingen som ska tvätta efter oss så det gör inget om våran tvätt hänger kvar lite, och för säkerhets skull så kan jag ju faktiskt boka den också. :) Så skyll er själva om jag tar den för er, haha..
Har plockat ur diskmaskinen också och ställt in lite disk, fast det blev inte mycket typ två glas och en bytta.
Och så har jag städat lite i köket, det värsta i alla fall.. Upptäckte också att vi har massor pant-flaskor, vissa av dom stod framme och vissa i skåpet där dom ska vara, så jag sköljde av dom och ställde in i skåpet, snyggt denna gång.. Haha, förlåt Sebbe :)

Nu har jag typ inget att göra mer, eller jag skulle ju kunna fixa i sovrummet lite men det orkar jag inte :) Mina fingrar fjällar haha, tror inte dom tål vatten. Nej, jag ska nog sola med min sol-olja! Så jag blir brun fortare.. Soleksem är inget jag lär mig av, verkar det som.

Kommentera här: