10 mars 2009

Idag skulle våran APU börja.. men eftersom det är så himla många som ska på APU samtidigt så finns det verkligen inga jobb kvar typ. Så det var ett par stycken som kom till skolan idag för att få hjälp med APU, trodde vi ja... När vi komemr dit säger läraren att han inte kommer hjälpa oss med att hitta utan vi får gå ut och leta igen! Och sen så pratade han om lite andra ganska ointressanta saker.. Gick och åt med Li efter den "lektionen", sen gick jag upp till läraren igen för jag hade lite frågor, när jag pratat klart med honom så stoppar han mig på vägen ut och säger att Susanne vill prata med mig (en annan lärare).. jag blir lite chockad och det första jag kommer att tänka på är att det är något jag missat i skolan som jag måste ta igen. Men hon hade en glad nyhet.. Att om jag inte lyckas hitta någonstans att vara på min APU så har hon en uppgift åt mig - att göra en hemsida åt någon dansorganisation. Och det vet hon att jag är bra på så då blev jag väldigt glad.. Men när jag var på väg hem så gick jag förbi preem och tänkte att jag kan ju ändå prova att fråga om APU där.. det är nära och kan kanske vara kul ? Fick ett nummer till han som har hand om anställningar, och han lät lite stressad så jag ska träffa honom imorgon klockan 9 istället. och så hoppas jag att jag kan vara där på APU så jag inte missar så många dagar.

Och snart är klockan 8, eller i alla fall nästan snart.. jag har i alla fall väntar på det flera timmar nu och tiden har gått sjukt sakta! Det jag väntar på är att Den rätte för Rosing ska börja, efter det är det Desperate housewifes.. Sen kommer Petter och hämtar mig.. han ville inte kolla på mina tjej-program så jag får kolla på dom hemma, så kommer han när han är säker på att dom är helt slut :) haha..

Btw.. jag har inte ätit något idag, det borde jag kanske göra innan jag åker iväg annars kommer jag väl svälta ihjäl :)
Ciao!



Kommentera här: