9 mars 2009

Nu var det verkligen länge sen jag skrev blogg sist..
Två av anledningarna är att jag inte varit hemma så mycket och när jag väl varit hemma så har jag inte orkat blogga..
Och eftersom det gått så lång tid sen sist så orkar jag inte skriva allt vad jag gjort..
Men det har blivit lite festande, lite skola.. cheerleaderträningar och dansade även på LHC:s första hemmamatch under slutspelet i lördags. Matchen gick riktigt bra, LHC kanske inte spelade så bra.. men vi vann ändå med 4-0 och det var ändå huvudsaken!
Har även fikat väldigt mycket senaste tiden. Jag har liksom blivit lite beroende av chailatten på espresso house.. men det har jag nog nämnt tidigare. :)

Jag solade för några dagar sedan. (vet inte vilken dag det var, men jag får väl skylla mig själv när jag inte bloggar) Efter att jag solat i 30 minuter tyckte jag inte att jag fått någon färg alls och var besviken.. och nu i förrgår så fick jag soleksem! Gissa om jag blev ännu argare då ?! Först får jag ingen färg och inte nog med det får jag soleksem!
Jag var ju för tusan i Turkiet i en vecka och låg på stranden varje dag, eller vid polen.. sista dagen fick jag soleksem! Och nu när jag solar en halvtimme och inte solat på ett tag innan det så får jag soleksem! Så himla irriterande. Det kliar ju något så förbannat! Jag tror inte jag klarat mig på något ställe på kroppen. Jag har till och med på handflatorna!
Men jag får väl vara glad för att det inte syns i alla fall.

Min mamma åkte till stockholm idag på morgonen så nu är jag ensam hemma en vecka.. Och det betyder antagligen att jag inte heller kommer vara hemma på en vecka typ! Avskyr att vara ensam, inte för att jag är rädd för att sova själv eller vara själv, men det är så himla tråkigt!
Nu ska jag fortsätta kolla på hockeyn.. Luleå - Frölunda på tv och Skellefteå - Linköping på internet. Fördriva tiden lite...

Ciao!



Kommentera här: