30 maj 2009

Blev en liten fest igår hos sebbe.. eller ja, drack och umgicks sen drog malin, natha, emma och clara till en fest. Jag var inte så pepp på att supa och gå på fest så jag stannade kvar.
Men i alla fall... Vi satt på balkongen jag, malin och clara och disskuterade drömmar.. Att det sägs att man drömmer i svartvitt...
Clara: Fast jag drömmer nog fan i färg, för jag minns att det var fullt av gula blommor på en äng.. Jag kan se det framför mig fortfarande.
Malin: Jag drömmer också i färg, det vet jag! För jag minns att det var en svart gubbe som satt på gatan med en vit tröja
Jag och Clara: Men Malin.. Det blir svart/vitt..
Malin: Haha, ja men vad fan! Jag minns att gatorna var i färg!
Jag och Clara: Gråa eller?


Senare på kvällen kom Sebbe hem, han hade varit hos en polare och druckit lite också.
Tjatade ihjäl mig om att jag skulle äta upp kebabrullen han köpt.. för han köpte den ju för jag skulle äta den..
Sen gick vi över till Budda och där var det fest som vanligt. :) Efter ett tag kom det ännu mer folk fast några av dom kom innanför dörren och sen gick dom typ direkt igen.. Ante och Erik stannade kvar i alla fall och jag och Ante stod ute på balkongen och snackade lite om Liseberg förra året och att han var livrädd för spöken och spökhuset (som han gick 7 gånger, och det var det ända han gjorde på liseberg den dagen).. Han hade köpt två chihuahuor också för ett tag sen.. Då blev jag lite avundsjuk.. men dom skulle han visst sälja igen..

Sen gick vi tillbaka till Sebbe.. Och Sebbe blev lite kaxig (?)
Sebbe: Ta den här nyckeln så jag slipper vara som en hund åt dig och springa och öppna!
Jaha okej.. det var ju snällt sagt! Haha, nu har jag nyckel hit i alla fall, så han slipper vara som en hund åt mig!


Tack för en mysig kväll tjejer :) (Sebbe, du får också räknas som en tjej)



Kommentera här: