22 december 2010

2 dagar kvar till juuul!!!


Kan börja med att berätta om gårdagen eftersom jag inte bloggade något med efter morgonens inlägg.. Medans jag och Kim satt och åt frukost i köket så kom Kims pappa hem och vi bestämde oss för att åka in till Tornby och köpa julklappar till ett julspel. Så vi duschade och gjorde oss iordning, åkte och hämtade upp Camilla, och så åkte vi in till Tornby. Det var lite svårt i början att komma på vad man skulle köpa för julklappar, men när vi väl hade kommit på en gick det ganska fort med dom tre andra sen :) När vi fixat alla julklappar utom en bjud Kims pappa på mat på chili. Camilla åt ris och kycklingspett, jag åt pasta med fläskfile och svamsås och Kim och Kenneth åt raggmunk och bacon. Mycket gott! Sen åkte vi hem till Kims pappa igen för att hämta tvätten och lite annat som skulle med hem. Och så fick vi lite fika innan vi åkte hem.

Och nu till IDAG. Idag blir det nästan samma visa, Kim ska jobba klart först, dom skulle inte jobba heldag idag. Och sen när han kommer hem ska vi in till Tornby idag igen för vi skulle visst ha samma julspel hemma hos Kim mamma på juldagen, så vi måste köpa 4 julklappar till. Men vi tänkte köra på något liknande klappar på juldagen också. Och sen ska vi även handla lite mat. Och lite luktljus från ikea, det var nämligen en av julklapparna igår. Så jag blev lite sugen själv :) Och så måste vi även städa lite idag. Men det väntar jag med tills Kim kommer hem, så får han hjälpa till!

Kommentera här: