7 juli 2010

Kim lovade mig igårkväll att jag INTE skulle vakna idag på morgonen.
Men jag har inte vaknat så mycket när han går till jobbet som jag gjorde idag, först vaknade jag av att han rörde sig för att alarmet ringde, men i början är det bara vibbration, sen var han så seg på att stänga av det så sen vaknade jag ännu mer av att han stäcker sig över mig för att ta mobilen och att ljudet på ringsignalen går igång och sen var jag helt vaken men trött som ett as. Så då tyckte jag att han kunde stanna kvar ett tag till innan han gick upp och det gjorde han :)
Men nu sitter jag här helt själv, Krumme var här och låna toan nyss bara (väldigt svårt att missa när han åker iväg med sin lastbil).
Glömde bort imorse vad jag hade för sms-signal, så när jag fick sms blev jag livrädd. Fy vad fjantig jag är.
Idag kommer förhoppningsvis Li hit i alla fall, kanske kolla Kenny begins om vi hinner. Annars får vi se vad vi gör. Kim ville inte träffa Li så han skulle sova när hon va här sa han. Kaxig liten unge...

Kommentera här: