25 augusti 2011

Vi har nu fixat så vi har tv i sovrummet, skönt att kunna ligga i sängen o kolla på tv också. Jag brukar sätta på sovtimer när jag ska sova. Tycker det är mycket skönare att somna när det är ljud i bakgrunden, dock vaknar jag av TVn på natten om den fortfarande står på. Så då är det perfekt med sovtimer på 30-60 minuter.
Vi har även fått internet inkopplat nu, 100mbit, leveranstid endast 3 dagar. Vissa kan ju få vänta flera månader. Dessutom får vi 4 månader gratis och ingen startavgift. Perfekt.
Nu är det bara högtalarna till datorn vi måste ta hit, dom står fortfarande kvar i Stjärnorp, sedan typ 1 månad (minst) tillbaka.
Peter skulle försöka fixa en bärbar dator till mig genom jobbet, och det har han gjort nu. Så ska kolla på den i helgen tänkte jag. Min "gamla" bärbara dator har gått sönder och det är skönt att ha en bärbar som man kan flytta på. Men vi ska fortfarande ha kvar Kims stationära och ha den till en musik/filmdator inkopplad till TVn.

Kommentera här: