30 maj 2011

Inte haft något internet i helgen. Skumt som fan :S Men nu funkar det igen!
I fredags var jag ju med Natha. Följde aldrig med henne hem. Det blev myskväll med Kim istället.
I lördags gick Kim och jag över till Blomen och drack lite öl (jag fick ingen), sen gick vi och kollade på fotboll. Stjärnorp - Ljungsbro, stjärnorp förlorade, tror jag? Skitmatch i alla fall. Ljungsbro filmade hela tiden speciellt en person, han kan inte ens göra rätt inkast. Jag kan bättre än honom till och med! Kim var förbannad och skrev arga statusar på facebook, och efter det så gick vi hem till Blomen igen, drack lite till (jag fick inget fortfarande) Sen åkte Blomen och resten av folket till Linköping för att förbereda sig för krogen antar jag. Så jag och Kim gick och köpte pizza, jag tog kyckling med ris. Pizza är inte mig grej. Gick hem och åt och sen kom Simon och hämtade oss, så åkte vi och kollade på Barcelona - Man United. Barcelona vann med 3-1. Tråkig match, dom spelade inge bra.
På söndagen blev det upp tidigt för det var knattematch i Malmslätt vid klockan 11. Efter matchen följde vi med Kims pappa hem och åt grillat!
Inga bilder från helgen men det kommer bilder i veckan, får vi hoppas! :)

Kommentera här: