30 november 2011

Lillördag idag. :)
Idag ska jag och Charlie till läkaren på 2-månaders kontroll. Vi får se vad dom säger, jag tycker han klarar sig bra. Jag tycker till och med att han kanske är lite "tidig" med vissa saker. Tidigare än normalt i alla fall. Sen finns det ju dom som är ännu tidigare, såklart. Så jag hoppas att läkaren håller med mig lite, eller i alla fall att han ligger på normal och inte under.

Imorgon börjar julkalendern, så man kanske ska köpa sig en kalender med choklad ? Chokladen är dock inte så god har jag för mig, det var något/några år sen jag köpte sån. Kanske ska köpa den riktiga, tv- och radiokalendern, och en ask choklad istället ?! :) Förresten har jag ingen aning om vad det är för julkalernder i år, vilken dålig koll man har. Hoppas den är bra i alla fall. Dom som är nu för tiden brukar vara så himla tråkiga, när man var liten var dom MYCKET bättre, kanske för man va liten ? Nej, jag tror faktiskt dom blivit mycket sämre... Trist om det fortsätter så sen när man blir "tvingad" att kolla när Charlie blir stor, haha!

Kommentera här: