God morgon

Jag var så himla trött igår, med all rätt. Det var jätte trevligt med Ljungsbro-tjejerna i alla fall. Blev mycket lek, bus o spring. Så jag orkade inte blogga något mer igår. Jag lagade mat, kollade lite på tv o sedan gick vi o lade oss. :)
Idag ska jag o Charlie till svärmor o leka med Sixten i alla fall. För nu har vi fårr ny energi, o lite sovmorgon. Charlie vaknade visserligen först vid lite innan 6 o ställde sig upp i sin säng. Så jag lyfte över honom till våran säng när han somnade ganska snabbt, men när Kim skulle upp till jobbet så vaknade han såklart, men som tur var så var Charlie lite mysigt o lade sig tätt intill mig på min arm o så sov vi till kl 7 igen :) Mysigt o skönt!
Nu har han nyss fått frukost, turkisk yoghurt o lite pure till. O eftersom han är lite mammig får han sitta i mitt knä nu när jag bloggar.
1 Inger:

skriven

Ska de ha lite dragkamp då, Charlie och Sixten? Ha det så kul i alla fall.

Kommentera här: