Ikano

Efter att jag hade klippt mig så åkte vi till Ikano o handlade MASSOR, till hazard-spelen o lite till mig o Charlie eftersom vi är så bortskämda :) Jag kan ju inte avslöja vad som köptes till hazard-spelen eftersom vissa av dom som ska vara med läser bloggen.
Men... jag kan berätta att jag fick ett hårband (som värmer öronen) o en halsduk ifrån Flash. Charlie fick en bil-matta (sån där med bilvägar på) o en taklampa. Sedan köpte vi även lampor som vi ska ha över bänken i köket så det lyser upp mer, eftersom någon tyckte stångåstadens lampa var så himla snygg o bestämde sig för att skruva bort den o ta med ?!
Jag har inte orkat packa upp allt ur påsarna (ja, så mycket handlade vi) så jag kan mycket väl ha glömt en eller ett antal grejer. Vi gick på Ikano i ca 5 timmar, så vi åt buffe på Chili, men måste tyvärr klaga på att det var för lite olika att välja på, men mätta blev vi.

Kommentera här: