uppdatering

Uppdatering av bloggen vore kanske på sin plats!
Kan börja med att berätta om gårdagen som spenderades först på stan med mamma. Jag köpte en hållare till hushållspappret, en "boken om mig" till Charlie och två pennor (blå o grön) som jag ska skriva med i boken.
När vi var klara på stan så åkte vi hem till mamma o där väntade vi in Kim o sedan gjorde vi pizza med stark salami, mycket bättre än köpe-pizza! Fast så är det väl med det mesta, nästan i alla fall.
Vart sent i säng igår, vi var uppe o kollade på Big Brother. Så idag var jag trött när jag vaknade men som tur var så var även Charlie lite trött så vi tog sovmorgon tillsammans i vår säng till klockan 10! Sedan gick vi upp o gjorde oss klara för en fika på stan med Li. Vi fikade på Espresso House, jag tog en chai latte. Och guuud så gott det var, jag har inte druckit den på evigheter! När vi fikat så gick vi in en snabbis på gina tricot, hittade inget. Charlie somnade så vi gick o hämtade lilla Hugo, Lis brors hund och tog en timmes promenix runt ån. Synd bara att en liten den av vägen var helt lerig. Annars var det varmt o skönt.
Fick även hem kläderna vi beställt från bubbleroom. Klänningen var kanon, fast jag ska korta av den för den var lite för lång för min smak! (Den gick till knäna, och den längden är en ful längd tycker jag. Det ska vara kort under rumpan eller riktigt lång till typ fötterna) Ena paret byxor var slut o dom byxorna som kom var för små så han beställde 2 nya istället.

Kommentera här: