Storhandling o IKEA

På loppisen utanför mig hittade jag en tröja.... för 20kr, fyfan vad jag ångrade mig direkt efter jag betalat. För det första hade jag inte ens köpt den för 20kr i butik o för den andra var den inte ens i skick för 20kr, jag som är så kräsen med begagnat. Den var inte fläckig eller något men den hade absolut tappat lite färg.... Jaja, jag gick in o vände typ. På loppisen i folkets park hittade jag bra mycket finare o billigare saker, där var inte folk lika giriga... Köpte 5st jättefina strumpor, som nya, o även 5st tröjor som såg ut att bara sakna prislapp, inte färgblekta från tvätt eller något. Jag hade tänkt ha det som pyjamas-tröjor, men dom var så himla fina att han kan ha dom på dagarna också o endast 10kr/st!! Sedan köpte jag även grytlappar till jul med tomtar på (bild kommer senare tänkte jag), dom var dock inte begagnade utan nysydda av ett gammalt par.
 
Sedan åkte vi o storhandlade på Maxi, o så åkte vi förbi IKEA för att köpa ett täcke o kudde till bebisen, o även en dörrmatta.
När vi åkte hem så var det en gammal gubbe som skulle svänga in till Maxi o han svängde in alldeles för sent så han fastnade i mitten av vägen framför en vägkant i mitten av vägen o en skylt så han fick backa o hålla på, haha. Vissa kanske ska tänka en extra gång innan dom kör i trafik eller över huvudtaget! :)

Kommentera här: