Värsta jag vet

Idag blev det storhandla på Maxi på morgonen, det behövdes verkligen, fastän kylen var ganska full..... Av tårta dock. Innan vi åker till Maxi o handlar så brukar vi svänga förbi i Vreta Kloster för att källsortera, annars blir det så fullr i soptunnan o sedan blir det lite (pyttelite) billigare att göra så. Denna gång hade vi dock supermycket, massor av kartonger o plast från alla paket Charlie fick, sedan sorterade vi inte förra veckan heller tror jag, så då var det lite extra sådant också... Skönt att bli av med allt!
 
Jag har haft sådan huvudvärk idag, det har varit lite småstressigt i helgen känns det som. Det var fotboll o kalas o lite annat att styra med, så huvudvärken kom efter mig... Huvudvärk är nog ett av de värsta sjuktillstånden jag vet. För när jag har huvudvärk så får jag alltid så himla ont o jag känner mig helt orkeslös, jag låg på en filt på golvet med Wendela så hon slapp sitta själv i alla fall.
Kim o Simon (en kompis till Kim) har spelat Fifa 15 typ hela dagen, haha.
Jag har hunnit bygga lite med tågrälsen i Charlies rum, det var under ett av mina skönare stunder under dagen där huvudet mådde lite bättre. Nu på kvällen innan läggdags så mår jag bättre. Så jäkla typiskt, nu ska man ju ändå bara sova...
I veckan ska jag nog ta det lugnt bara, nästa helg är sista A-lags matchen o även lagfest, o jag är bjuden! Tjohoo, jag ska bli full för första gången på typ 4 år! Jag är typ lika peppad som en fjortis! Jag hoppas dock att det inte blir någon fjortis-fylla, alltså en sådan där man gör bort sig totalt, säger massa knäppa o dumma grejer, spyr eller liknande... Hoppas hoppas!
 
Nu vaknade Charlie i soffan så nu måste jag mysa lite med honom, gosssss!

Kommentera här: