Nackspärr

Andra gången på kort tid som jag har nackspärr. Eller vad det nu är.... Jag kan röra på nacken, det gör liksom ont hela tiden. Det stramar upp i nacken o upp i huvudet. Lite så man får illamående.... Det är tredje dagen jag har det nu, börjar bli bättre. Har fortfarande ont men nu är det mer mörbultad o rädslan för att det ska bli värre igen.... Tog en halv burk tigerbalsam på axeln o nacken igår, har haft värmekudde typ konstant o tog även treo innan jag gick o lade mig. Vaknade klockan 2 inatt o hade förjävligt ont -  tog andra halvan av burken med tigerbalsam o gick o lade mig igen. Tar med mig värmekudden till jobbet men tigerbalsamet fick stanna hemma det luktar så mycket, har försökt tvätta bort det värsta som inte hamnade på kudde o täcke inatt, men jag känner hur det ilar i nacken när det blåser, det lär ju säkert vara bra för nackspärret! 

Kommentera här: