Fartfylld dag!

Imorse när jag vakna var jag så himla trött, barnen var ruskigt pigga dock. Efter frukosten så spela vi lite memory o lade pussel o tvättade. Sen började barnen bli trötta så då tänkte jag göra två flugor i en smäll, tog 5km spåret i skogen med dubbelvagnen så barnen fick sova. 
Hade tänkt ta två varv men det ångrade jag ganska snabbt, dom hade lagt ut massa ny bark i spåret så man fick ta i som satan i alla backar.... 40minuter tog det o jag var helt slut. 
När vi kom hem blev det lunch, köttfärssås och pasta. Sedan tog jag en dusch o vi åkte o handlade mat o lördagsgodis. När vi stod i kassan för o betala maten så sa dom i högtalarna att alla butiker stänger om 10minuter, vi skulle till andra änden av ikano för att köpa godis o sedan tillbaka till andra änden igen för att hälsa en snabbis på farmor. Vi hann köpa godis, men farmor hade hunnit dra ner stängslet så vi fick prata genom det, haha! 
 
Nu är vi hemma igen o jag är helt slut som imorse när jag vaknade..... 
Har börjat äta laktosfritt o glutenfritt för att det känns bättre för magen o verkar nyttigare?! Jag vet inte,  men jag kör! 
 
Ta kort med barnen är inte det lättaste... 
 

Kommentera här: