Alltid lika roliga fredagskvällar

Båda barnen sover, så jag har passat på att städa och diska lite. Det låg russin av någon konstig Wendela-anledning på hela köksgolvet. Dom var tydligen inte goda... 
Förra fredagen ägnade jag åt att tvätta o denna fredag åt att städa. Härligt.... 
Imorgon ska jag o barnen i alla fall åka till mormor o leka, bli bjudna på mat o äta lördagsgodis! 
Behöver jag säga att jag längtar till renoveringen? Ser ju förjävligt ut! Hela lägenheten ska ut skulle man kunna säga. Jag kan inte komma på något som inte ska bytas..... Alla dörrar ska bytas, alla golv o tapeter ska bytas, köket ska helrenoveras (alltså hela stommen ska bort) , nya vitvaror (dubbel kyl o frys, sååå glad!), badrummet ska också renoveras helt, o kaklas. 
Sen att hyran höjs med 2500 ungefär, det kan vi ju bortse ifrån! 

Kommentera här: