Fina grannar!

Hahahaha, alltså...... Det gäller att man inte är 5 minuter sen ner till sin tvättid är slut... Jag låser alltid dörren med ett litet hänglås för att man har bara ett dörrlås o jag vill låsa båda dörrarna, till tvättmaskinerna o till torkrummet... 
Min tid slutade 16.00 o när jag går ner o klockan är 16.05 så ser jag att det går en kille in till källaren i andra huset ner till tvättstugorna.... Med en STEN i händerna, o ingen liten utan han har gått o hämtat en som är typ 20-30cm i diameter. Jag tänker "vad fan håller han på med?"... När jag går ner för trappan till källaren hör jag världens smäll.... Då har han tagit sönder mitt lås, o nästan dörren också. för FEM minuter.... Hahaha, aggressiv kille....... När han kommer tillbaka efter att han lämnat stenen ute så säger han "Oh, its yours?", han fick en mördarblick utan svar.... Han fattade väl inte bättre stackarn....
 
Tänkte testa 10 minuter nästan gång, se om han tar dörren då också....
 
 

Kommentera här: