Tvätta o städa

Känner att nacken börjar bli öm igen o har fasligt ont i huvudet. O så tänker jag....... Om jag kan ha så himla ont i huvudet så borde ju det betyda att tabletten "gått ur kroppen"? Visserligen är det snart 12timmar sen jag tog den, men ni  förstår min tanke.... Jag borde alltså klara mig utan tablett inatt eller åtminstone under dagen. Hoppas jag i alla fall, eftersom jag känner att det börjar ömma igen... 
Jag håller på att städa o tvätta lite, tvätten är typ klar, det hänger i torkrummet för att torka. Så jag tänker inte gå ner förrän vid typ klockan 4 o hämta den. Nu ska jag bara diska o damsuga också. 
 
Jag har ett ganska stort kontrollbehov, o visste jag det inte innan så blir jag jävligt påmind varje gång jag inte ens kan ha pli på mig själv. Det är lika irriterande varje gång man säger åt sig själv att INTE göra något och så gör man det likförbannat ändå. "Bara en gång"......

Kommentera här: