Lika barn leka bäst

Man säger ju att lika barn leka bäst.... Förr så "dömde" jag, eller dömde kanske är ett dumt ord att använda  men jag kollade ofta på andra människors omgivning, vilka dom umgicks med, o hur vännerna va som personer för o få en uppfattning av personen. Just för att jag tänker att om man varit vän med någon länge så måste det ju vara någon som är någorlunda lik en själv, jag har säkert heeelt fel många gånger när jag gör så, men det bara blir så. 
Det jag vill säga med detta är i alla fall att jag har inga som helst problem med att folk skulle "bedöma" mig utefter mina vänner om man inte känner mig, för mina vänner är fantastiska! Jag förknippas gärna med dom! 
 
Inatt hade jag dessutom sån jävla konstig dröm, som om det vore en nyhet att jag drömmer konstigt.... Man vaknar o kan inte släppa drömmen, o man tänker "undra om det skulle vara en bra idé", tänker verkligen inte berätta vad jag drömde, inte efter att jag skrivit vad jag tänkte, hahahaha. 

Kommentera här: