Lördag o fixa

Varit vaken i typ en timme, blev ingen sovmorgon, fattar inte. När man kan sova ut då vaknar man o är relativt pigg tidigt. Men när man måste  upp tidigt då är man döden. 
 
Ligger dock kvar i sängen än. Jag är lite kluven, jag vet inte om jag drömt samma dröm inatt som igår natt eller om den bara hänger kvar fortfarande. Jag vet i alla fall att jag drömde väldigt verkligt i slutet av sista drömmen o när jag vaknade så var jag väldigt förvirrad när drömmen inte var kvar, hahaha. Hatar sånna drömmar. Det värsta är dom där när man drömmer att man hittat massa pengar o är rik, eller man har köpt en sjukt fin lägenhet/hus, gift sig med en bodybuilder, nä vars bara skoja.... Men, o sen vaknar o allt det man drömt är borta?! Hur skönt det än är o sova så kan man ju inte sova hela livet, bara för o va rik o bo fint. Hehehehehe.... 
Nu är mamma vaken hör jag, hon gör te.... Spolar vatten, sätter i sladden till vattenkokaren...... Japp hon är sån där duktig som drar ut sladdar till allt hon inte använder, släcker i alla rum hon inte är i (blir som vågen när hon går genom lägenheten), stänger alla skåpluckor som hon inte behöver ha öppna. Jag själv är glad att jag inte glömmer stänga kyl o frys när jag är klar i de "skåpen", o att jag inte slagit i huvudet i de dörrar jag glömt att stänga än. 
 
Nehe upp o hoppa kanske.... En-stjärnigt hotell detta. Man får göra frukost själv, o det enda som finns är gröt. 

Kommentera här: