Lördag

Igår fick jag äntligen hem mina små älsklingar igen! Jag slutade vid 5 så det blev ju ganska sen hämtning. Vart bara hem o äta kvällsmat och sedan sova.
 
Idag däremot har vi myst massor. Åt frukost vid ca 8. Vid halv 10 kom Clauida och Ozzy förbi. Oxxy och Charlie lekte och Wendela fick väl vara med ibland. Jag och Claudia babblade på så mycket vi kunde när barnen lät bli att störa, haha. Vid typ 12 gick vi o handlade lite och fixa lunch till oss alla, tacos! Straxt innan 5 så gick de hem och vi tog det lite lugnt i soffan. Charlie somnade och jag kollade fotboll.
 
Nu på kvällen så var det en tjej här som rengjorde min soffa och matta. Gratis, perfekt.
 
Jag tänkte faktiskt gå och lägga mig "redan nu", klockan är visserligen rätt mycket ser jag nu. Imorgon kommer mamma hit.
 
 
 
 

Kommentera här: