Tisdag.

Vet ni vart jag är? Gissa! 

Jag vet, jag vet! Jag sitter på bussen på väg till jobbet. Vet ni vad det betyder? Det gör jag - det betyder att jag klarade natten! Som vanligt. Jag tror att jag blivit smittad en gång på 5 år, av barnen. O de har haft det bra många fler gånger än en gång. Magsjuka biter inte på mig liksom. 

Det värsta skulle dock vara om jag fick det nu på jobbet. Hoppas inte. Ska inte bli för kaxig nu, sällan bra. 

Det hade varit lugnt på dagis också senaste tiden. Känns skönt, mindre risk att det börjar om. 

Jag drömde massor om magsjuka inatt. Precis när jag somna till igår så vakna jag med ett ryck efter att ha drömt en millisekund av en closeup av Charlie som spyr. Inte så som att han gjorde det över mig, utan bara som en närbild av hans ansikte o att han spyr rakt fram. Då fick jag känslan av att han säkert skulle bli dålig inatt. 

Så egentligen, så har jag ju spytt hela natten, bara inte på riktigt. 
Det duger för mig!  

Kommentera här: