Storans uteservering

Väldigt trevlig kväll igår med god mat o dryck. Vi satt i flera timmar. Fick i oss både förrätt, huvudrätt o efterrätt. Lite mousserande och en drink. 



Idag ska jag tvätta, städa o handla. 
Jag ringde igår till frissan om tid för färgning av långt hår, de hade en tid. Jag tog den inte för jag var osäker på personen som hade tid.
Under tiden vi satt på uteserveringen så ångrade jag mig o tänkte att jag skulle ta den, hur fel kan det bli?.... Då var den uppbokad. Typiskt. 
Jag funderar i alla fall på att färga håret till min naturliga färg för att slippa färga håret. Möjligtvis att jag gör någon ljusare ombre längre ner på håret, för att det inte ska kännas så platt. Det behöver man ju inte färga på några månader. Så den kan jag färga över till min naturliga när jag vant mig.

Hoppas jag inte ångrar mig bara o färgar till silverblond igen. 2600 kr i sjön. Det finns en stor chans. Skulle säga 90%. Fan. Ska ringa lite senare för o se om det kommit avbokningar. 

Nu ska jag dricka upp kaffet o sedan gå ner till tvättstugan. ✌️

Kommentera här: