Ny tjänst

Gud vad länge sen nu!


Men det har, helt ärligt, varit så mycket senaste tiden.... Och jag har massa roliga nyheter! Några officiella o några jag håller för mig själv - för att behålla stämningen.

Livet går i helt rätt riktning och det här året kommer avslutas med flaggan i topp o på bästa sätt!
Jag har, som rubriken säger, fått en ny tjänst. Jag är nu teamledare, för ett helt nytt team på jobbet. Nyanställda som just nu är på utbildning, men kommer in i produktionen på måndag o några på onsdag.
Jag är överlycklig, det här var på tiden!
Jag känner mig värd det är, o kvalificerad - såklart!
Det känns väldigt bra. Jag är väldigt stolt över mig själv. Har fått en jobbmobil - iPhone, hatar iPhone förövrigt, kommer aldrig lära mig den känns det som. Eller gilla den.
Idag fick jag jobbdatorn.
Allt har gått så fort, jag försöker fortfarande smälta det o komma in i rutiner osv. Planering, planering och åter planering.

Det här kommer gå bra! Och bli väldigt kul. Som sagt, livet går i rätt riktning och nästa år kommer bli ett spännande o bra år. Förhoppningsvis så innebär nytt bra år även ett bra humör, det skulle nog flickvännen uppskatta.... (pik, pik, till mig själv) 

Kommentera här: