Cioccolata

Idag blev det brunch på cioccolata, innan jag började jobba.

Första gången o vi var sååå nöjda. Allt var så himla gott!
Vi bestämde redan igår att vi skulle gå dit. Imorse när vi vaknade ville Alex stanna hemma istället. Men jag bad, en gång, o jag fick som jag ville. När vi kom dit o smakat på brunchen så var Alex glad att vi gick dit i alla fall, haha.
 
Vi har haft tradition att äta hotellfrukost varje lördag vi är lediga o barnfria. Men jag tror det blir brunch på cioccolata istället I fortsättningen! Sååå mycket godare, och man kan ta sovmorgon.
Hotellfrukosten stänger 10.30, men brunchen öppnar 11 och är öppen till 14. Mycket bättre.
 
 

Igår blev det inget bloggande. Jag jobbade 10-19. Jag kom inte in i telefonsystemet eller in i datorn på min användare, så jag fick låna chefens inloggning o sitta på Axfood Backoffice o skicka vidare felanmälningar osv. Inte mig emot, egentligen. Jag älskar Axfood, och speciellt Backoffice, där man får ta hand om de svåra ärendena som de i first line inte kan lösa.

Får se hur det blir idag. IT-avdelningen på vårt jobb, jobbar inte idag heller så jag kommer nog får göra samma idag.
 
När vi kom hem igår så tänkte jag fixa designen till bloggen. Alex gav upp när jag va på jobbet, inget dög till mig.
Kort efter att vi kom hem igår och jag började, gav jag upp. Jag har glömt så sjukt mycket hur man gör, var så länge sen jag gjorde sånt. Så det slutade med att jag visade Alex hur jag ville ha det o hon gjorde. Vi har kommit en liten bit, men det är mycket kvar.
 
Nu jobba! 

Kommentera här: