Stolt

Ja, på riktigt. Jag är så stolt över mig själv. Jag är till och med förvånad, även om jag vet att jag försöker göra bra ifrån mig på jobbet.

I alla fall, vi har börjat med något som heter Karriärtrappan. Där man, genom sin prestation och hur mycket man bidrar på jobbet, kan gå upp i olika nivåer och få olika fördelar och så vidare.

Idag var första feedbacken där vi fick reda på hur vi låg till på trappan. Det finns i nuläget tre steg, och sedan nästa år kommer det ytterligare två steg. Jag ligger på det högsta trappsteget!!! Såååå nöjd! 

Det är verkligen en kick att göra bra ifrån sig!

Jag har även ytterligare en rolig sak att berätta som jag fick reda på idag. Jag är sååå sjukt peppad och så glad att få denna möjlighet. MEN, jag kommer avvakta lite med att berätta vad det är. Men snart så, så ska jag berätta! Can't wait, sååå kul!

Hittade en gammal video, där jag försöker filma Alex i smyg... :) Alex tycker att jag ska lägga till en svensk text för översättning av vad hon säger. Men jag tror inte google translate kan identifiera språket hon pratar....

Kommentera här: