Alla hjärtans dag

Jag vet att jag inte skrivit på ett bra tag nu.
Jag trodde att jag skulle pausa bloggen i en vecka kanske, max två. Men det har blivit över en månads paus.
 
Jag känner verkligen ett blogg-sug ofta. Men jag har inte orken riktigt. Det är så mycket med jobbet o annat vid sidan av som tar energi och tid. Så det har inte blivit av, trots ett stort sug.
Men idag bara måste jag skriva och få skryta lite...
 
Alla hjärtans dag började med morgonmöte på jobbet där vi står framför tavlan och går igenom gårdagens siffror. Efter mötet så ropar receptionisterna Olle och Elsa på mig och Alex - de vill göra en intervju med oss som kommer publiceras på jobb-bloggen. Eftersom det är Alla hjärtans dag och vi är "det perfekta paret". Vad svarar man på det?  Självklart, ställer vi upp!
De tog lite bilder och ställde lite frågor - för de som vill läsa inlägget och kanske andra inlägg om jobbet och vår renovering så hittar ni den här blogg.releasy.se
På lunchen gick vi ut och åt, inte egentligen för att fira Alla hjärtans dag, utan mest för att vi inte hade någon matlåda med oss. Med sig hade i alla fall Alexandra ett brev - ett kärleksbrev.
När jag hämtar Charlie på fritids så springer han glatt och hämtar en teckning som han målat och skrivit "VÄN, FIN, SÖT" på - bästa som finns med teckningar av barnen som är specifikt till en själv. Teckningen var till både mig och Alex.
En kort stund efter att vi kommit hem så ringer min jobbmobil, jag svarar "Releasy, Elita" och får till svar "Du har en leverans av blommor, vad är din portkod?" ....Jag kan den inte så jag går ner och tar emot leveransen.
Väldigt fina blommor och tre sorters choklad!! GOTT!
Sist men inte minst så fick jag även en teckning av Alexandra!
 
Hur kan man låta bli att dela med sig av denna lyx?! Går inte...
Jag ska försöka komma igång med bloggandet - måste bara hitta tiden och energin.
 

Kommentera här: