Dag 2 Något du längtar efter just nu

Något du längtar efter just nu
 
Det här är så klassiskt, men ändå något jag verkligen känner ett stort behov av....
 
SEMESTER! Resa till ett varmt land, med god mat och fin natur.
Det var så sjukt länge sen jag reste någonstans och jag har så otroligt svårt att ta semester om jag inte har något inplanerat. Vilket innebär att jag inte haft semester på 3 år. Jag överdriver inte. Det längsta jag varit ledig, sammanhängande, på dessa tre år är ca 4 dagar.
När jag reser utomland så är jag intresserad av värme, dock inte för att sola. God mat, jag är inte så förtjust i svensk mat - eller kanske snarare trött på svensk mat. På "äldre dar" har jag även börjat uppskatta fin natur och sevärdheter mer.
Jag vill åka någonstans jag kan koppla av, äta god mat och uppleva en helt annan kultur och natur.
 
Resemål jag är intresserad av är... USA, klassiskt. Hawaii. Bahamas. Frankrike. London.

Kommentera här: