Dag 6 En person som alltid gör mig glad

En person som alltid gör mig glad
 
Även om vi driver varandra till vansinne ibland så gör du mig alltid glad och lycklig. 
Samtidigt som vi är väldigt lika varandra är vi otroligt olika.
Jag älskar att du är lika knäpp som mig och att du förstår mina skämt. Du ger mig alltid komplimanger och uppskattar mig vid rätt tidpunkt.
Du är underbar med barnen, som även de älskar dig. Ni har kommit bra överens sedan start.
Förutom den gången du gav Wendela en nalle, mig blommor - och inget till Charlie, väldigt missnöjd kille.
Det är sjukt vad mycket, och på så kort tid, vi gått igenom - tillsammans. 
Alla svåra stunder har varit värt det, bara jag får spendera resten av mitt liv med dig. 
Jag kommer alltid stå på din sida och vid din sida, det finns ingen som kan ändra på det.
Du betyder allt för mig!
 
Jag älskar hur du talar till mig. Jag älskar hur du tittar på mig. Jag älskar hur du tar i mig.
Min flickvän och bästa vän. Jag älskar dig!

Kommentera här: