17 juli 2009

Idag gick jag upp riktigt sent, runt tio över 12. Jag var rätt pigg när jag vaknade om man bortser ifrån att mina ögon var lite ovana med ljus.
Det är gott om sol idag i alla fall! Hoppas det är såhär heeela dagen så man kan börja sola igen. Vilket jag skulle behöva!
Sebbe vill åka till hans mamma, men det verkar inte bli något. Så vi får väl se hur det blir med den saken.

Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen, för i det här rummet kan man inte sitta.. Sebbe fick just för sig att röka framför datorn, usch.. Nu går jag!



1 emem:

skriven

Hej! Allt bra? :) Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? Du kan tjäna 6000 kronor idag, UTAN att behöva värva någon eller betala.

2 emem:

skriven

Hej! Allt bra? :) Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? Du kan tjäna 6000 kronor idag, UTAN att behöva värva någon eller betala.

3 Anonym:

skriven

ska vi följa varann me bloglovin? :)

4 Anonym:

skriven

Hej

Jag har nu en tävling i samarbete med fluffbabes där du kan vinna bodybutter & duschgele



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-body-butter-duschgele.html



Var gärna med

5 becky:

skriven

sv; haha okey, men ska bara ha den ett par månader och hittills har det inte varit några problem så:)

Kommentera här: