26 september 2010

Idag är det fotbollsmatch för knattarna, var meningen att jag skulle följa med Kim dit och kolla när dom spelade. Men jag orkade verkligen inte gå upp klockan 7 imorse. Var så himla trött. Har inte riktigt koll på när det är slut heller, det skulle vara samling vid halv 10 i Kisa. Så kanske någon gång vid 1-2 Det var två ganska långa pauser förra gången mellan matcerna. Dom möter väl 3-4 lag denna gång också kan jag tänka mig.

Idag fyller Kims pappa år också. Många som fyller år nu känns det som. Så vi ska väl åka till honom lite senare idag när dom är tillbaka.
Jag borde väl kanske börja göra mig klar redan nu så jag blir klar i tid. Det brukar ju ta lite extra lång tid när jag ska göra något...
1 Dagens musikvideo:

skriven

Nu ökar vi upplevelsen. Snart börjar tipspanelen komplettera musikvideotipsen med text och info kring videorna. Håll ögon och öron öppna!

Kommentera här: