Fika med tjejerna

Idag blev det lite mysig fika hemma hos Maria med tjejerna o barnen. Det var riktigt mysigt. Det vart jag, Louise, Maria, Maria o Madde. Gick hem vid klockan 5 ungefär, men innan jag gick hem gick jag förbi Hemköp o köpte lite gott tills ikväll. Sedan gick jag hem o började med maten så den skulle vara klar lagom tills Kim kom hem från träningen. Det blev amerikanska pannkakor med kanelstekta äpplen, riktigt gott!
1 Inger:

skriven

Själv hade jag "myskväll" på akuten igår. Det hade börjat med mörkmörkbruna kräkningar som jag sökte för. Det blev en rejäl genomgåg. Var till vårdcentralen först men de gjorde inte mycket utan skrev remiss till akuten.De blev ganska sura att de inte hade tagit några prover på VC. Men tur för mig. Alla prover var bra men de upptäckte misstänkt blåsljud på hjärtat och cysta eller om det var en tumör i magen. Ska in för magröntgen. Men säkert inget farligt trodde hon. Och jag oroar mig inte för det. Kraam!

2 Erika:

skriven

Hej! det stog på designa din blogg, att du visste hur man får saker ch ting genomskinliga, men samtidigt ska texten och bilderna synas.
är detta nånting du kanske kan tänkas förklara för mig?? :)

3 Lollo:

skriven

Hej! jag vet att det var drygt ett år sedan, men såg din kommentar på designadinblogg.se om att du vet hur man gör bloggen genomskinlig men att texten och bilderna är normala. Du skrev att man skulle kontakta dig på din blogg om man behöver hjälp. Skulle väldigt gärna vilja ha hjälp att fixa det :)

/Louise

Kommentera här: