Måste veta

Alltså jag har tänkt på detta så himla länge o många gånger....  Kan inte riktigt fatta eller hitta någon riktig anledning till varför det är såhär, så om någon vet eller att någon idé så berätta för mig! På riktigt, jag vill verkligen veta... 
Ni vet dagen efter man druckit o är bakis, jag får alltid typ ångest eller vad man ska kalla det. Och det spelar ingen roll hur mycket jag drack eller om jag ens har något att ha ångest över, något man sagt eller gjort, tex skämt ut sig eller sagt/gjort något man ångrar.  Jag har alltid ångest dagen efter. Varför har man det? Jag skulle kunna sitta i en stol, göra ingenting, dricka, utan sällskap o ändå ha ångest dagen efter....
Typ som att man tagit någon drog som gör en glad o sedan när den gått ur kroppen så blir man ännu mer deprimerad. Så känner jag dagen efter jag druckit, varje gång,  med FÅ undantag. O det är FÅ gånger jag har någon som helst anledning till att ha ångest dagen efter, där jag sagt eller gjort något pinsamt tex. Jag bara har det ändå, utan anledning. Varför? Det är inte så att jag vaknar med ångest utan oftast vaknar jag bara bakis, hahaha. Det kommer senare efter några timmar, håller i sig i någon timme o sedan försvinner... Som sagt, varför?! Är det på riktigt så att kroppen kanske typ reagerar som när droger "lämnar kroppen" ? 

Kommentera här: