Virrig

Har jobbat hela helgen och inte orkat göra något speciellt efter jobbet tyvärr. Därav har jag inte heller bloggat något eftersom jag för det första inte haft något att blogga om o inte heller haft orken. Igår jobbade 9-18 och idag jobbade jag 8-14.45. Dock vart jag lite virrig mot slutet tydligen.
Klockan 15.30 säger jag till Linda (en kollega) "Om en kvart slutar vi!", Linda svarar "Va? Var det inte 16 du sluta?", jag var helt säker på att det var 15.45 men blir ändå lite orolig att det kanske var 16 trots allt, så jag går in o kollar schemat o ser att det står 14.45. Säger till Linda "Linda, lyssna nu....... MALIN! Kan du förlänga mitt pass idag, jag råkade jobba över en timme!" Alla garvar.....
Jag förstår inte hur jag lyckas jämt?!
 
Jag och Kim ska förresten byta veckor, så jag har suttit på jobbet idag och lagt in nya tider i mitt schema. Jag hoppas verkligen att det blivit rätt nu, så virrig som jag är.
Istället för att byta måndagar ska vi istället byta fredagar, detta på grund av att Kim vill ha tvärtom på helger, så hans helger matchar hans kompis lediga helger.
Och då måste jag ändra i mitt schema när jag kan jobba.
 
Ikväll ska jag inte göra något speciellt heller, blir väl att fixa lite hemma, för imorgon får jag hem mina älsklingar igen! LÄNGTAR! 

Kommentera här: