Sovdags

Charlie var jätteduktig hos tandläkaren idag. Han satt i stolen själv, svarade på alla frågor som tandläkaren fråga och hon fick titta i munnen och känna utan några som helst problem! Han hade 10 tänder uppe o 10 tänder nere.
 
Tänkte precis skriva att jag ska lägga mig skapligt idag, men så kollar jag klockan... Nja, det är nog för sent för att säga "skapligt" nu.... Men jag ska i alla fall lägga mig straxt!
 
 
Alltså... Måste bara säga EN sak... Jag har inte dåligt självförtroende "egentligen", jag har verkligen inte det. Och då menar jag inte att jag tror att jag skulle vara störst, bäst och vackrast. Men jag har i alla fall inte dåligt självförtroende.... MEN, när man känner sig fruktansvärt lurad utav någon, så känner man sig, trots bra självförtroende, lite mindre... Lite som att "hur kunde jag gå på det, och flera gånger?!"
Man lär sig utav sina "misstag", och jag tänker aldrig göra om det igen!
 
GOD NATT!

Kommentera här: