Midsommar

Fyfan vad trött jag blir på mig själv.... Jag vet att jag får huvudvärk av choklad o ändå äter jag det - alldeles för ofta. Dummast av allt är att jag äter trots att jag vet att den är äcklig. De har en skål på jobbet med sånna där små bitar som man kan ha till kaffet. Gustav hämta en näve o slängde till mig, har smakat dem innan o tyckte de var äckliga men tryckte i mig typ 4-5 igår ändå. Så jävla korkat, jag vet att det ger mig huvudvärk o de är inte ens goda.... Så hade huvudvärk igår kväll o idag åt jag en bar täckt med choklad, otroligt korkat då jag får tillbaka huvudvärken om jag äter choklad så pass nära inpå ett migränanfall.... Så idag har jag haft huvudvärk igen, fick en Alvedon av något slag - som skulle tuggas. Fruktansvärt äcklig o hjälpte inte det minsta. Så tog två treo när jag kom hem o vilade lite, så nu har det släppt. Ingen mer choklad nu!!! 
 
Har gjort en spraytan idag, supernöjd! Fick inte svettas, hur man bestämmer det i detta varma väder vet jag inte. Sen när jag var påväg hem så regnade det, kul! Hoppas jag inte blir fläckig... Jag verkade klara mig ganska bra, fick någon droppe på bröstet annars blev det nog inget, tror jag! Märks imorgon.... 
Det var så komiskt, var på Nettans, det var första stället jag hitta sol gjorde spraytan som hade tid då jag hade möjlighet. När jag kommer dit står en gammal kompis i kassan o säger "nämen heeeej, visste inte att det var du som skulle komma, det stod Elisa!" så jäkla kul! Fick en liten pratstund medans hon spraytana mig snygg! Lär gå dit många fler gånger :) 
 
Imorgon är det midsommar o jag längtar galet mycket! 
1 Tobaunta:

skriven

Tips.. Ge fan i choklad ;)

Kommentera här: