Nyårslista

Höll du några av dina nyårslöften från förra nyåret?
Hade inga nyårslöften förra nyåret - har nog aldrig haft några nyårslöften om jag ska vara ärlig.
 
Har du några nya nyårslöften?
Nej, det har jag faktiskt inte.
 
Beskriv det gångna året med tre ord
Kärlek, lycka och jobb

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Jag fann mitt livs kärlek - jag har funnit den kärlek jag inte trodde existerade i verkligheten.

Har du blivit bättre på något?
Jag hoppas att jag blivit bättre på något.
Jag har kunnat slappna av under barnveckorna, nu när jag har Alexandra. Man känner sig inte lika otillräcklig när man är två som kan ge barnen uppmärksamhet. 
Jag har utvecklats väldigt mycket på jobbet, i och med att jag hållt i utbildningar, coachat och nu även en ny tjänst.

Gjorde du något du aldrig gjort förut?
Ja, det skulle jag nog säga...

Vad var extra dåligt med året?
Dåligt vet jag inte, snarare jobbigt, men... Jag och Alexandra har haft väldigt jobbiga motgångar i början av förhållandet.

Vad var extra bra?
...Att trots alla motgångar så har kärleken, lyckan och styrkan inte ändrats i förhållandet.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Jag har nog spenderat väldigt mycket pengar på ganska mycket olika saker - mest nöjen. Kläder, skor, väskor, restaurang, bio...
 
Lärde du känna några nya människor?
Ja, en del. 
 
Favoritprogram på TV?
Jag kollar inte så ofta på TV. Men serier jag tittat på / följt helt eller delvis under året är bland annat Orange is the new black, Bonde söker fru & Ensam mamma söker.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2017?

Det finns en del...

 

  • Omarion - Distance
  • French Montana (feat. Swae Lee) - Unforgettable
  • Kygo (with Selena Gomez) - It ain´t me
  • Galantis - Hunter
  • Miriam Bryant - Black car
  • Kaliffa - Tippa på tå

 

Och så slutligen; dina planer inför 2018?
Jag kommer börja det nya året med utbildning i min nya tjänst som TeamLeader, väldigt spännande. 
Även om det inte är en plan, så är det fakta - jag kommer jobba otroligt mycket och hårt.

Kommentera här: