Erbjudande: XBeauty

Kanonerbjudande!
 
Använd koden LASHES så får du 100 kr rabatt när du handlar för minst 400 kr. Klicka på bilden för att komma till hemsidan, eller någon av länkarna under, för att komma direkt till någon av varorna på bilden. :)

När jag gjorde fillers i läpparna så använde jag mig av Xlips EGF - Serum samt Xlips Plumper, vilket gjorde att jag fick den där extra kicken av fyllnad. Samt att fyllnaden håller längre! Eftersom jag fyller med Restylane så försvinner det efter några månader, och då är dessa två produkter perfekt att förlänga tiden med lite.
Självklart fungerar båda dessa produkter utan att man behöver göra någon läppförstorning! 
Xlips Plumper ger ett resultat direkt, medan Xlips EGF - Serum ger ett mer långvarigt resultat över tiden.
 
En till produkt av serien är Xlash, för ögonfransarna. Ett serum som ger näring, det förlänger fransarna och gör dem fylligare. Detta använder jag (nästan) dagligen. Jag älskar den! Jag började använda den mer regelbundet nu igen när jag tog bort fransförlängningen.
Fransförlängning i all äran - men efter ca en månad och de börjar bli mer och mer glesa är inte det lika fint längre. Jag hade ingen tid för att gå tillbaka till salongen för att ta bort dem så jag gjorde det själv hemma, med barnolja. Som ni säkert förstår så sliter det en del på ens egna fransar. Så nu boostar jag dem lite extra!
 
Som sagt - ange koden LASHES och få 100 kr rabatt när du handlar för minst 400 kr!
Klicka på bilden för att komma direkt till hemsidan :)
 
KOLLAGE: The lash effect! Xbeauty
 
Xlash Fransserum | Makeup Revolution Paletter | Xlash Mascara | Milani Eyeshadow Primer | Models Own Color Chrome Palett
 
 
Sponsrat inlägg


Kommentera här: