Jobb-abstinens

Idag, och imorgon, är jag ledig hela dagen. Fyfan vad det är tråkigt att vara hemma!
Självklart är de det mysigaste som finns att vara hemma med barnen. Allt är inte svart och vitt.
Men jag saknar jobbet så sjukt mycket. Speciellt nu när jag får göra det jag verkligen vill! Vara mini-teamledare.
Jag är väldigt stolt över mig själv, och tycker att jag klarat det väldigt bra hittills. Eftersom jag inte har någon direkt erfarenhet av detta sedan tidigare egentligen.
 
På fredag ska jag jobba igen o jag har ganska många möten inbokade. Väldigt generöst för att vara första gången. Eller, alltså... jag har ju haft 3 st feedbacks tidigare. Men jag är ändå nybörjare fortfarande, en van TL skulle ju göra detta utan problem. Alexandra kan ju boka in alla sina 20 agenter på en dag. Haha nej okej då, kanske inte riktigt så många..
 
Jag har i alla fall uppmanat Alexandra att ta med jobbdatorn hem idag så kan jag förbereda lite inför fredag och sådär. Jag har verkligen abstinens från jobbet! Det är så kul att få göra det man verkligen vill. Och bekräftelsen man känner när man testar på det man trodde man ville göra och känner att man hade rätt, att det är verkligen det här man vill göra - den är den bästa!!
 
Jag och Wendela har under morgonen kollat på Vaiana, hela filmen. Wendela var heeelt inne i filmen. Hon älskar den, och hon sjunger låtarna hela tiden, så söt!
 
 

Kommentera här: