Skitdag

Herregud. Jag vill bara hem.

Samtidigt som jag egentligen borde varit hemma idag, känner jag, kan jag ändå inte säga att jag ångrar att jag åkte till jobbet. Men, faktum kvarstår - jag borde stannat hemma idag.
Jag är otroligt trött o svag i kroppen.
Jag har haft möten större delen av dagen. Möten betyder inte, vilket många säkert tror, att man kan slappa. Nej, fokusen här måste vara på topp. Vilken jag inte med handen på hjärtat kan säga att den varit, så mycket som jag önskat. 

Inte nog med att jag är trött o svag i kroppen så har jag väldigt ont o känner mig febrig, sen om jag har feber är en helt annan sak. Det får kollas upp hemma. 
Men! Som om detta inte var nog så missade jag direktbussen hem, på grund av att möten drog ut på tiden och när jag kommer ner till resecentrum så är bussen försenad i ca 10 min. Så jag får stå trött o med ont i kroppen ute i kylan. 

Nu är jag på bussen, o jag tänker hasa mig hem mellan bussdörren o läge hetsdörren, vidare till soffan med värmekudde, filt o pyjamas. Om jag orkar byta till det! 

Godnatt och på återseende.... 

Kommentera här: