30-dagars lista

Jag tänkte att jag skulle göra en 30-dagars lista, såhär för att fira in det nya bloggåret. Här kommer en översikt över vad jag kommer skriva om kommande dagar. Det blir en överraskning vilken dag som kommer handla om vad under denna 30-dagars period.
Första dagen är idag - och inlägget, markerat i fetstil nedan, kommer publiceras lite senare under dagen!
 
En nytagen bild av mig & 10 snabba fakta
Mina favoritskor
En sak du garanterat kommer att göra inom 5 år
Ditt senaste köp
Dina mellannamn och vad du tycker om dem
Favoritmat
Mitt stjärntecken & om det passar min personlighet
Saker jag är rädd för
10 senaste låtarna på min spotifylista
Favorit motto/citat
En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Ditt favorit nagellack
Något du är väldigt trött på just nu
Ditt stora beroende i livet
Det här vill jag bli när jag är stor
Min favoritparfym
En sak du aldrig kommer att göra
Hårfärger genom tiderna
En person som alltid gör mig glad
Bilder av dig själv som barn
En låt som får dig att gråta
Gamla bilder på dig
Något du längtar efter just nu
5 saker du gör varje dag
Senaste 30 dagarnas shopping
5 saker du önskar dig
Vad har du alltid i din väska?
Ditt bästa kärlekstips
Om jag vann en miljon skulle jag..
Min familj
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: