Dag 1 En nytagen bild av mig & 10 snabba fakta

En nytagen bild av mig & 10 snabba fakta
 
Fakta om mig:
  1. Jag äter citron som godis
  2. Har svårt för känslor. Både hantera och visa känslor, gäller både mina och andras känslor
  3. Gillar inte lussekatter
  4. Perfektionist med kontrollbehov.
  5. Svårt att sitta still och "bara vara". Pillar ofta på mobilen när jag kollar film. Kan inte ligga o sola längre stunder
  6. Jag är väldigt envis - driver flickvännen till vansinne & möjligvis min mamma också
  7. Dåligt pokerface. Enda undantaget gällande svårigheter för att visa känslor - mitt ansikte säger väldigt tydligt vad jag tycker om något jag ser, omedvetet.
  8. Livrädd för blod. Får ont i hela kroppen när jag ser blod, på någon annan eller mig själv.
  9. Jag är nästan alltid sarkastisk, ibland straffar det sig, om man skojar med fel personer - eller personer man inte känner....
  10. Jag är en shopaholic - köper alldeles för mycket kläder, skor, väskor osv osv.

Kommentera här: